Söndag igen.

Hej hej!!
Sitter o väntar på att kenny ska bli klar vid datorn så vi kan kolla på film nu... så tänkte jag kan blogga lite så länge medans jag väntar.
Idag har jag typ bara legat o sovit hela dagen.. vart bakis som bara den.. fattar inte varför man ska må så dåligt.. har knappt kommit upp ur sängen för att gå på toa.. Kenny har varit i örebro med sin pappa o köpt en ny moppe till Angelica. o sen kom han o hämtade mig så åkte vi till nygård o käkade.. var jättegott:D kyckling o potatis:P
Sen ville kenny att jag skulle köra moppen. men jag kan inte sånt så ja vågade bara köra en meter typ.. haha sen satte han sig bakom mig så körde han en sväng runt. haha
Igår var jag på no tjafs på furulund.. var roligt:D skulle egentligen inte me. skulle bara vara med på förfesten, men blev så sugen på att följa med så det blev så ändå... kenny körde dit oss o hämtade oss sen på kvällen.
o i fredags så bastade vi jag, Kenny, Foppa o Allan sen gick vi hem till Allan o dom spelade o ja satt o kolla på..
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Jo kenny kanske måste vara kvar i skövde denna veckan:(:( vill inte.. hoppas han innte behöver vara där hela veckan..
Men nu ska ja tjöta på kenny att han ska bli klar.. annars kommer ja somna innan filmen e slut..
Ha d
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0