Tråkigt...

Fredag då... men känns ändå inget kul.. Även fast jag är ledig två dagar denna helgen.. E sjukt trött jobbat dubbelt varja dag denna veckan o igår o idag på tre ställen.. jobbigt o åka fram o tillbaka hela tiden. men hoppas att det syns när lönen kommer sen.. har fått i hop nästan 44 timmar denna veckan.. borde ju märkas lite tycker man.
Sitter ensam hemma igen.. så himla tråkigt.. knappt träffats något i veckan.. suttit ensam från när jag kommer hem från jobbet tills jag går o lägger mig sen kommer kenny hem vid typ tolv o då sover jag, så åker ja vid 7 å då är han inte vaken. Hatar när han jobbar kväll. Och ikväll ska han tydligen sitta borta hos Allan hela natten o spela tvspel. Hade velat ha kanin eller något så man inte är helt ensam. men får inte ha några djur för kenny är allergisk.
Ser ut som fan i lägenheten för jag har inte orkat städa när jag kommer hem från jobbet..

Nää fy vad jag är deprimerande.. kanske ska sluta innan det smittar av sig på den som läser... om det är någon...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Vännen!

Det är klart att någon läser. Vad är det för ett tredje jobb du har? Jag blir nyfiken.

Ha det gott i regnet!

Sköt om dig. Kram!

PS. Jag var ute i skogen och red på Primero i kväll. Kan tala om att det var ganska blött fast jag hade regnkappa på mig. DS.

2008-09-06 @ 22:41:14
Postat av: Sofia

klart folk läser ! :)

gott va de med helg kan jag lova.

2008-09-09 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0