tvätt

hej hej.
Sitter o väntar på att maskinerna ska gå klart. håller på o tvättar. så tråkigt. passar på o blogga lite så länge.
Börjar bli riktigt kallt nu. sommarn är ju definitift över. mörkt o kallt på morgonen nu:( inte långt kvar tills jag tar fram mössa o vantar. vinterjackan e redan framme. Det mysiga är ju att man kan börja tända ljus o så nu. :D me like:P
helg snart:D ska bli gött. trodde att det var lördag i morse när kennys väckarklocka ringde. fattade inte varför han skulle gå upp så tidigt på en lördag. men fattade ganska snabbt att det bara var torsdag.
Va ska jag skriva mer då? ffärgade håret igår. lite slingor så nu e jag lite ljusare i håret.
Ska snart iväg o träna.. eller när carro o sandra slutar jobba. hoppas det inteblir så sent. är gött o vara på gymmet tidigt när det inte är så myccket folk.
Funderar på om jag kanske ska köpa ett nytt vardagsrumsbord. har hittat ett billigt fint på ikea. får prata med kenny om det. alltid kul när det blir lite nytt. och det gammla är inte så stabilt.
får la hitta på nått o göra nu...
Vill att sötnosen ska komma hem<3
Ha d bra alla som läser
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har redan fixat fram vantar o mössa:D

2008-09-18 @ 18:03:01
Postat av: Elisabeth

Har du haft pussgurkan hemma denna veckan? Har själv legat i maginfluensa:( inte roligt alls. Börjar återhämta mig. Typiskt när man har så mycke o göra. Skall ju med Primero på kvalitetstävlan i Halmstad på lördag. Skall bli spännande!

Ha de göttans! Kram!

2008-09-18 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0