Träningsverk!!!

Igår gick jag och Linda från Älvängen till strutsfarmen i kilanda. Det är ca 1,2 mil dit. idag har jag jätteträningsverk och ändå gick jag till gymmet och körde i en timme och nu kan jag knappt röra mig. Hela ryggen, i magen och i benen. Känns riktigt gött nu, kommer inte kunna träna på två dagar för jag ska jobba så får köra i på onsdag igen förhoppningsvis.
helhen har varit lugn annars. I fredags satte vi i extencions i Carros och Lindas hår, blev jättebra på båda och det var inte så svår som man trodde att det skulle vara. Är riktigt sugen på att sätta i på mig med, men det hade nog sett konstigt ut eftersom mitt hår är så kort från början.
Igår så gick vi på dagen sån somnade jag när jag kom hem sen var jag ute och körde lite med mamma. och sen grillade vi med Allan och linda. Det var sååå gott älskar verkligen grillad mat. Sen gick jag och Linda upp till Sandra. Idag har jag bara tränat, har haft så ont så har inte kunnat göra så mycket mer.
Förlorade i fotbollen med, kommer ju bli mobbad på jobbet i morgon. jaja kommer ju en match till mot Gais. får hoppas att vi vinner då!
Nu ska jag fortsätta kolla på sanningens ögonblick.
ha en bra kväll
kram

Kommentarer
Postat av: Angelica.S

Sååå värt !

GAIS GAIS GAIS GAIS!

2009-04-06 @ 11:32:56
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

2009-04-07 @ 22:03:49
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0