090211

Halloj!!!
Precis ätit nu så nu sitter jag i soffan o degar framför arga snickaren. Fryser som en galning. Väntar bara på att våren, ljuset och värmen ska komma. Men i stället kommer det snö nu och blir bara kallare och kallare. En kund var inne idag och lovade att om två veckor skulle våren komma, jag får väl försöka hålla ut och hoppas på att hon har rätt.
Hur har eran dag varit då? Min har varit väldigt lång. stått i butiken hela dagen idag, och kunderna har kommit i perioder. så har jag skurat under varje hylla nästan så dammråttorna har flyttat ut nu ett tag;)
Ska bli skönt att bara jobba på ett ställe i morgon, sen ska jag iväg till Ikea me mamma, pappa och Saga:D Ska bli jättekul även fast man inte har några pengar. Det jag ska kolla på är glödlampor, lampskärmar och besticklådor. Ska kolla vad det kostar i alla fall så får ja åka dit när lönen kommer igen:D Finns säker massa annat fint me. Hade till exempel velat ha en fin fruktkorg.

Denna vill jag ha, så himla fin!
Hittade en jättefin bild som jag hade velat rama in den är med från Ikea;

Hade inte varit fel att ha den på väggen i en tjock svart ram.
Nu ska jag fortsätta glo på tv. ha en jättebra kväll!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud vad jag håller med dej! Länkar så jag håller på att döö till våren/sommaren. Är extremt frusen av mej och hatar kylan som härjar runt i sverige. UUH!

2009-02-11 @ 21:21:50
URL: http://fannypalace.blogg.se.
Postat av: Mia =)

Det finns väl någon som fyller år om ett tag.

Du får väl Önska, Önska, Önska......

Vem vet, kanske din önskam slår in.

Kram

Postat av: Olivia Hagelin

Jaa, jag fattar inte, Idag har det kommit sjukt mycket snö, Det går lixom åt fel håll. Hoppas på vår om 2 veckor då =) KRam http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/

2009-02-11 @ 22:28:29
URL: http://oliviaa-oliviaa.blogspot.com/
Postat av: Felicia

ohh, tack så mycket :D<3

2009-02-11 @ 22:55:28
URL: http://fellann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0