090217

Hej hej!
Kom nyss hem nu, fick jobba lite extra idag, fick hjälpa till ibilpatrullen för en hade blivit sjuk. Ska hjälpa till i morgon med, börjar kl 6 ute i sisjön sen ska jag vara i stan kl 8 och sen direkt efter det till nödinge och öppna butiken kl 11 och jobba där hela dagen till halv sju så imorgon kommer jag nog vara helt död när jag kommer hem. Nu ska jag snart börja städa för det kommer jag inte hinna eller orka i morgon, dom ska ju komma och besiktiga lägenheten nu på Torsdag. Ska bara dricka upp min kopp te och sen är det städning som gäller. Köpte en ny maskara idag så fick jag med en remover på köpet. betalade bara 139 så det var riktigt billigt tycker jag. Testade den när jag kom hem och tyckte att den var helt okej, tar ju några sminkningar innan den kommer igång eller vad man ska säga.
Det blir ju bara kallare och kallare nu - 13 grader var det när jag gick till bussen i morse. gjorde ont i kinderna och sved på låren. så jobbigt när det är så kallt tycker jag. Vill ha värme nu!
Har kommer bild på gardinerna som jag skrev om igår och på maskaran jag köpte idag.


Nu är  teet slut så nu ska jag sätt på musik och börja städa.
Hittade en skiva ute hos mamma och pappa som var massa låtar från 2006 när dom tömde sin dator så nu har jag massa gamla godingar att dansa med moppen till.
Hörs senare.. kram

Kommentarer
Postat av: marie

roligt med nytt smink. sen jag blev mamma så sminkar jag mig typ aldrig och när jag väl gör de känner jag knappt igen mig själv hehe. man glömmer lätt bort sig själv eftersom neo går före allt...:)

2009-02-17 @ 18:00:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: JOANNA

ha en trevlig kväll:)

2009-02-17 @ 18:03:29
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ställ gärna en fråga i våran frågestund! tack , sötis!

2009-02-17 @ 18:41:42
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Vad fint det blev i fönstret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0