090225

Hejsan allihop!
Skulle tydligen inte jobba heldag idag, chefen sa det när jag kom till jobbet igår. Vet att jag ska jobba hela lördagen och kanske halva fredagen. men kan faktiskt vara gött att vara ledig en frdagkväll. har inte varit det på flera veckor nu.
Kom hem nyss, träffade mamma i stan och käkade sushi med henne. Det var längesedan vi åt det nu och det var jättegott!

Innan jag gick bort till mammas jobb så gick jag och kollade lite på olika foundations, för jag behöver ny. Tillslut valde jag en foundation och en conceler från L'oréal. Deras mineral make up. tycker att dom var riktigt bra när jag testade och hon i affären var jättesnäll och trevlig och hjälpte mig att få rätt nyans. Tyckte dom täckte jättebra och känns inte kletigt i ansiktet som det kan göra med annan foundation, så är riktigt nöjd:D När jag skulle betala så sa dom att det var erbjudande så om man köpte 2 L'oréal produkter så fick man en bok på köpet, Läppstiftsdjungel av Candace Bushnell. Ska börja läsa den sen tänkte jag.

Vi hörs senare. ska koka en kopp te och sätta mig framför tvn en stund.
ha det fint kram

Kommentarer
Postat av: SOFFY

Detsamma! (:

2009-02-25 @ 15:39:17
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Ja, jag ska lämna in min telefon imorgon. Konstigt nog så funkade den imorse - men sen la den av igen! jobbigt! så snart får jag gå runt med min gamla mobil :P

2009-02-25 @ 15:52:41
URL: http://goescrazy.blogg.se/
Postat av: Therese

Gud vad gott det är med sushi :) yummie!

2009-03-02 @ 09:21:31
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0