090227

hejsan hoppsan!
Precis kommit hem nu ska lägga mig snart. Gick direkt bort till Linda och Allan när jag kom hem från jobbet för Kenny var där, så jag gick dit med pizza, sen kom Carro o Foppa me. Jag carro och linda satt o tjötade och dom spelade tvspel.
Sen kolla vi på vem som åkte ur lets dance och det kommer bli roligare att kolla på nu när inte Carl-Jan är med längre. Så himla tråkig och stel. han kunde ju verkligen inte röra på sig.
Funderar på att gå in och lägga mig nu, men kommer nog inte kunna sova för han har fest ovanför, och nu står hans kompisar utanför och röker och jag kan höra typ allt dom säger: Dom var 7 stycken har dom sagt 70 gånger nu. Man hör så jävla tydligt vad dom säger. Haha och när jag kom in förut så var det två som stog och hånglade innanför dörren.
Jaja ska gå in och sätta på tvn nu och försöka sova. ska upp ganska tidigt imon. God natt! kram

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Syns till morran!

Sov gott om det går....

2009-02-27 @ 23:16:17
Postat av: Mia =)

Hej!

Lättare att kamma ihåg den här adressen, eller hur? Jag ändrade den i dag.

Kram

2009-02-28 @ 16:01:41
URL: http://miamariasspace.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0