10 juni 2009

Nu har vi varken luckor eller dörrar i lägenheten... Ser ännu rörigare ut nu tycker jag. Har sån lust att åka till ikea och köpa tvbänk och gardiner, och gardinstänger. Men blir antagligen att vi åker dit på Söndag. *hoppas*
Skattepengarna kom ju in igår med, alltid välkommet med lite exrtra pengar, men dom ska läggas undan till Turkiet hade jag tänkt, fick även 2000 av min mormor som jag också tänkt lägga undan till resan:D
Körde hela vägen idag men det kändes inte riktigt bra idag, var lite vingligt men kom ju fram utan några skador på varken oss eller bilen så det är ju bra. Var ett pucko som inte tycker att övningskörare ska vara ute på vägarna som tutade och stirrade ögonen ur sig vid ett rödljus. Men tycker han det var roligt så fine, bryr mig inte.
Var en stor hare som sprang framför bilen inne på Sahlgrenskaområdet, han sprang mitt på vägen och när jag skulle svänga så skulle naturligtvis han med in på den vägen så jag fick krypa så snällt bakom honom.
Åt lunch med mami idag med. Sushi som vanligt:P så sjukt gott:D Till er som aldrig testat GÖR DET, och till er som bara testat någon gång och inte gillat det GÖR DET IGEN, första gången jag åt det så tyckte jag att det var jätte äckligt, nu är jag typ beroende.
Nu är det dax att ta tag i disken efter maten:( sen blir det väl lite plock i lägenheten(tar ju aldrig slut)
Hihi Kenny ligger och snarkar på soffan, min lilla sötnöt<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Okej! Ja vem vill inte det!

Går rätt segt.. Kan ju bara köra med pappa, och han jobbar ju.. så blir inte så mycket. Men ska se här till sommaren!

2009-06-10 @ 18:30:45
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0